תפריט נגישות

סרן אורי כבשנה ז"ל

מכתבים מאורי


4.3.67
כנרת
שלום נעמי!

כרגיל אני לא כותב סתם, אבל מכיון שאמא ביקשה יפה, אני מוכן לכתוב לאחותי...
ובכן מה שלומך? ואיך עברה עליך הנסיעה בחזרה לכפר. והשאלה הרגילה והמשעממת, נשאל עוד פעם איך השיעורים. וכמובן בקשר לזה, המבחנים האחרונים.
אצלי אין חדש. במשך השבוע האחרון היו לי 7 מבחנים בחמישה ימים וכמובן שעקב כך הלכתי לישון כל יום ב-3-4 לפנות בוקר. ובשבוע הבא לא מחכה לי עתיד יותר טוב משום שכבר מחכים לי עוד שלושה מבחנים ומי יודע מה יביא יום.
ובכן שמעתי שכבר צריך למלא לך 16 אביבים ("ילדה גדולה"). במזל טוב עד 120.
נעמי, לפני שאני מסיים את המכתב המהיר (פשוט, אני ממהר לסרט "גירושים נוסח אמריקה"), אמא רוצה לשאול מתי בדיוק את רוצה את המטעמים ואז היא תשלח אותם. לומר את האמת, אם היו שואלים אותי לא הייתי שולח אבל למזלך וכיון שלא שואלים אותי, יש לך כל הסיכויים לזכות.
מסרי ד"ש לכל "הילדות".

שלום ולהתראות
אורי

9.9.67
יום שבת
לאחות שלום רב!

בשכיבה על הגב לאחר יום בטלה מפרך, אפשר לכתוב מכתב. המקום: בסיס הטירונות, יום שבת. בוודאי תתפלאי אבל הצלחתי להישאר סוף-סוף ולא לנסוע הביתה בכל יום שבת.
נעמי, הרבה אין מה לכתוב. בשבוע האחרון היה לנו מסע ל-30 ק"מ, אולי 35. לי באופן אישי היה המסע קל מאוד אולם היו חבר'ה שממש נשברו. לפי השמועות מצפה לנו שבוע שיהיה "הקשה" ביותר, אולם אני לא מתרגש.

מסרי ד"ש לכל הנערות
אורי


17.7.69
לחמודה שלי!

קיבלתי אותו..! והפעם בדיוק בזמן ובמקום הנכון למרות הלכלוך והאבק, כתמי השמן והגריז של הזחל"ם. באמצע הטיפול לקחתי הפסקה קלה של כמה דקות להתייחדות עם המכתב והזכרונות... כמובן בהסכמתם המלאה של כל החבר'ה.
כרגע לילה. השעה מוקדמת, חצי שעה לפני חצות. גמרנו את הסידורים וההכנות והולכים לישון "מוקדם". מחר נוסעים דרומה לנוח קצת בלילות אי שם... את יודעת איפה? שם. לשמור על המולדת.
את המכתב תקבלי בוודאי אחרי שנחזור, אולם מה זה משנה. לכתוב כותבים. את ההרגשה מרגישים, וכמו שנאמר "מהלב לדף".
נראה לי שבאופק את כבר מארגנת חופשות על גבי חופשות. מה החג? כך זה אצלכם בצבא: מי שמבקש חופשה מקבל, כך בקלות כזו... אולי גם אני אבקש. נראה, אולי מישהו ישמע אותי שם למעלה ואוכל... לא מאמין.
שמחתי לשמוע שיש מי שדואג ויודע שבוע לפני הסוף את מקום הצבתי לטוב או לרע. אולם לא מאמין שזה יעזור. מה שחשוב זה לגמור בציון טוב ואז הסיכויים גדלים. עד עכשיו נראה לי שמעמדי לא רע, אולם את יודעת שהזמן עושה את שלו, והרגשתי ומחשבותי אף הם ידועים לך, אך אני לא מאמין. אומרים אשרי המאמין... נותן ומשאיר לאחרים.
נאוה, הכל ידוע ואין מה להוסיף. מחכה לשבוע הבא, לשבת הקרובה ומקוה שלא יחולו שינויים ולא...
כן, מעוניין בהמשך הכתיבה בקצב. כך סתם לשמוע ולאהוב (מרחוק לצערי).

"שלך"

מסרי ד"ש לבנות החדר ובמיוחד לחברה מהסיירת. נסי לשאול ולדובב.

שלך שמצפה
אורי


1.7.70
מהמוצב

כבר בוקר ואפשר ללכת לישון כמה שעות עד לצהריים. כמה מלים, פשוט בא... הלילה, כלומר בתחילתו, יכולתי לישון, אבל שוב אותם מחשבות והרהורים מרגיזים. יש כמה שעות לישון והנה באות אותן מחשבות ולא נותנות.
לפי חשבוני נותרו עוד שבועיים וחצי ו...הביתה. כרגיל, השבועיים האחרונים מתחילים להאיט את הקצב. הזמן כמעט ומפסיק לנוע. עכשיו, אחרי חודשיים ויותר, אפשר להסתכל לאחור ולומר: נו... הצלחנו לעבור תקופה ארוכה ודי מהר.
כרגע את ודאי באילת על חוף הים, ביקיני צר ושיזוף יפה... (שוב מחשבות).
חמודה, אני מקווה שאת באמת מבלה כמו שצריך עד המקסימום.
כללית אפשר לומר ש...מתחיל להישבר. כנראה שאוכל לצאת הביתה, מתי בדיוק לא ידוע אולם כמו שכתבתי במכתב הקודם, אני מקוה שבזמן מתאים כדי שנוכל להיות ביחד.
השאלה היא האם באמצע השבוע תוכלי להתפנות. כן או לא? תהיי מוכנה להפתעה של ביקור נימוסים ב...יגור.
חמודה, הפתעה או לא, העייפות משתלטת...

שלך שמתגעגע
אורי

בניית אתרים: לוגו חברת תבונה