תפריט נגישות

סרן ערן כהן ז"ל

דברים לזכרו - ערן כהן ז"ל

דברי פרידה מפי נשיא המדינה מר עזר וייצמן

אלהי הנושק לוחמים / יצחק שלו
אלבום תמונות

בלוחמה בים, באויר וביבשה הטכניקה שונה אבל יש בהם הרבה דברים משותפים. אחד הדברים המשותפים - אלה החללים, הפצועים, הנכים והנעדרים ובשלושת החילות יש לנו מספר לא מועט של נעדרים.
בחיל האויר הזכירו עכשו את אקי ארצי, יש אוהד שדמי, יש זוריק, יש סמוק וגולן ואחרים. ביבשה ישנם לא מעט נעדרים בסוריה ובמצרים, ובים ישנה הצוללת דקר.
לפעמים אפשר שלהשיג השגים, לא תמיד זה עולה יפה - ראו כמה זמן עוסקים בחיפוש אחרי הדקר. אותם אלה שבלע הים כמו זוריק ושדמי, אקי וחגי מאפיקים - אני בספק אם נראה אותם אי פעם. מה שאנחנו צריכים כרגע עם כל הסיפוק שהצלחנו בעבודה משותפת לאחר 22 שנה לקיים לוויה זו כאן, בדגניה, בנוכחות אמא בטי , רותי והמשפחה.
עלינו להסתכל קדימה ולדעת שישנה אפשרות שאנחנו הולכים לחיים טובים יותר ולמצב טוב יותר, במצב דומה לזה שיאפשר לנשיא מובראק ולי, להשיג בכמה שיחות הישג. עלינו להסתכל קדימה ולדעת שאפשר יהיה לחיות בשקט בגליל, מול הלבנון ולפתח את מדינת ישראל. אבל לזאת אנו צריכים כח מגן חזק - חזק יותר מאשר היה אי פעם.
ביום כיפור היתה לנו מלחמה קשה מאד, בפרט לחיל האויר ויש כאן לוחמים שלחמו במלחמה זו. אני לא השתתפתי במבצעי האויר בה.יחש לנו נעדרים אפילו ממלחמת העצמאות
עלינו להסתכל קדימה - בכח, בעצמה, במחשבה ובלב רחב , הסתכלו נא על צוותי האויר העומדים כאן עמנו היום - סגני משנה, סרנים, סגנים, נווטים וטיסים - לכם אני אומר: עליכם החובה על שמירת מדינת ישראל, העתיד בידיכם! אנחנו המבוגרים יותר, שעברנו מלחמות ועברנו קשיים, ניתן לכם את הגיבוי.
למשפחה - זכרו של ערן תמיד יהיה לכם לברכה.
תודה לכם

בניית אתרים: לוגו חברת תבונה